rólam

Háttér és elvek

10+ év—marketing tanácsadói tapasztalat

5+M $—ügyfélbevétel szöveg íróként

15+—rekord döntő kampány UK/US piacon

rólam

Háttér és elvek

10+ év—marketing tanácsadói tapasztalat

5+M $—ügyfélbevétel szöveg íróként

15+—rekord döntő kampány UK/US piacon

rólam

Háttér és elvek

10+ év—marketing tanácsadói tapasztalat

5+M $—ügyfélbevétel szöveg íróként

15+—rekord döntő kampány UK/US piacon

Tíz év töltött marketing tanácsadói, szövegírói és promóciós stratéga múlt után úgy döntöttem, hogy a szolgáltatásaim 90%-kát elhagyva, a legfontosabb 10%-ra leszűkülök. Nem a brit és amerikai piacon, ahol eddig, hanem itthon.

Ebből a meggyőződésből, a Citadel Brand Studio bizalom építő márkajelenlétre fókuszál, elsősorban tradicionális szakmai szolgáltatóknak.

A Studiom különlegessége, ahogy a stratégiai márkapozicionálást, átütő szövegírást és webdesignt kombinálja, azzal az évtizedes szakmai betekintéssel, amivel rendelkezem.

Pontosan tudom, milyen megközelítés, stratégiák és taktikák építenek hosszútávú kapcsolatokat és mik égnek ki gyorsan, vagy ütnek vissza.

Ha az alapelveket vesszük, a marketing, ugyanolyan és állandó, a körülmények és kihívások viszont sokkal nehezebbek lettek - a bizalom építés nehézségeitől az árazási nyomásig, a zajtól, a bizalmi válságig —

A mai világban azoknak a szakmai szolgáltatóknak, akik a tevékenységük mentén nehezen tudják magukat megkülönböztetni, a bizalmat keltő első benyomás képessége kritikusan fontos.

Számomra a munkám hosszútávú értékteremtésről
és felemelésről szól.

Olyan megoldásokat és képességet kínálni, ami egyedülálló presztízst, üzleti növekedést
és szakmai örökséget épít.

Vezérelvek

old handlamp on a boat
old handlamp on a boat

Kiemelkedőség

A kis szereplők számára az egyetlen önvédelem ez: Figyelemre méltóvá válni kiemelkedőséggel. A vártnál és reméltnél túli teljes körű, átható és lenyűgöző értéket adni.

Több mint tíz éve követem a marketing evolúcióját közvetlen közelről, minden trendet és taktikát, azok hatásaival együtt. Az olcsóság, középszerűség mindig is a legkiélezettebb daráló volt, tiszavirág életű eredményekkel. Abban a legnagyobbak tudnak nyerni, már elért piaci ismertséggel.

Kiemelkedőség

A kis szereplők számára az egyetlen önvédelem ez: Figyelemre méltóvá válni kiemelkedőséggel. A vártnál és reméltnél túli teljes körű, átható és lenyűgöző értéket adni.

Több mint tíz éve követem a marketing evolúcióját közvetlen közelről, minden trendet és taktikát, azok hatásaival együtt. Az olcsóság, középszerűség mindig is a legkiélezettebb daráló volt, tiszavirág életű eredményekkel. Abban a legnagyobbak tudnak nyerni, már elért piaci ismertséggel.

Kiemelkedőség

A kis szereplők számára az egyetlen önvédelem ez: Figyelemre méltóvá válni kiemelkedőséggel. A vártnál és reméltnél túli teljes körű, átható és lenyűgöző értéket adni.

Több mint tíz éve követem a marketing evolúcióját közvetlen közelről, minden trendet és taktikát, azok hatásaival együtt. Az olcsóság, középszerűség mindig is a legkiélezettebb daráló volt, tiszavirág életű eredményekkel. Abban a legnagyobbak tudnak nyerni, már elért piaci ismertséggel.

Szakmai Előkelőség

Jay Abraham's Strategy of Preeminence - a kezdetektől meghatározó elv volt számomra.

Nyers fordításban: Az ügyfelem felelős bizalmasának, partnereként és kiemelt tanácsadójaként tekintek magamra a kapcsolat során - olyasvalakiként aki mindenben az Ő legjobb érdekeik mentén dönt, ajánl és tesz.

Szakmai Előkelőség

Jay Abraham's Strategy of Preeminence - a kezdetektől meghatározó elv volt számomra.

Nyers fordításban: Az ügyfelem felelős bizalmasának, partnereként és kiemelt tanácsadójaként tekintek magamra a kapcsolat során - olyasvalakiként aki mindenben az Ő legjobb érdekeik mentén dönt, ajánl és tesz.

Szakmai Előkelőség

Jay Abraham's Strategy of Preeminence - a kezdetektől meghatározó elv volt számomra.

Nyers fordításban: Az ügyfelem felelős bizalmasának, partnereként és kiemelt tanácsadójaként tekintek magamra a kapcsolat során - olyasvalakiként aki mindenben az Ő legjobb érdekeik mentén dönt, ajánl és tesz.

Előbb adni

Ez az elv azt jelenti, hogy minden egyeztetés értékteremtő legyen.

Még mielőtt és függetlenül, hogy leszerződünk. A velem való első, egyeztető találkozás már brand tanácsadás és már a projekt része. Az ingyenes anyagok, blog és hírlevelek (hamarosan) mélysége és tartalma egy fizetős tanfolyam leckéivel érjenek fel.

Előbb adni

Ez az elv azt jelenti, hogy minden egyeztetés értékteremtő legyen.

Még mielőtt és függetlenül, hogy leszerződünk. A velem való első, egyeztető találkozás már brand tanácsadás és már a projekt része. Az ingyenes anyagok, blog és hírlevelek (hamarosan) mélysége és tartalma egy fizetős tanfolyam leckéivel érjenek fel.

Előbb adni

Ez az elv azt jelenti, hogy minden egyeztetés értékteremtő legyen.

Még mielőtt és függetlenül, hogy leszerződünk. A velem való első, egyeztető találkozás már brand tanácsadás és már a projekt része. Az ingyenes anyagok, blog és hírlevelek (hamarosan) mélysége és tartalma egy fizetős tanfolyam leckéivel érjenek fel.

Egyszerűen és tisztán

"Az egyszerűség a szofisztikáltság legmagasabb formája" (Da Vinci)

Az egyszerűségre, letisztultságra való törekvés nehéz. Akár a márka üzenetek, akár az arculat és dizájn elemek terén, a 100 lehetőség közül megtalálni az egyet, ami tisztán és egyértelműen, egyszerűen és közvetlenül kifejezi amit akarunk. A letisztultságnak konverziós, hatékonysági jelentősége is van. A túlzott cizelláltság egyszerűen elveszi a fókuszt és kevésbé teljesít.

Egyszerűen és tisztán

"Az egyszerűség a szofisztikáltság legmagasabb formája" (Da Vinci)

Az egyszerűségre, letisztultságra való törekvés nehéz. Akár a márka üzenetek, akár az arculat és dizájn elemek terén, a 100 lehetőség közül megtalálni az egyet, ami tisztán és egyértelműen, egyszerűen és közvetlenül kifejezi amit akarunk. A letisztultságnak konverziós, hatékonysági jelentősége is van. A túlzott cizelláltság egyszerűen elveszi a fókuszt és kevésbé teljesít.

Egyszerűen és tisztán

"Az egyszerűség a szofisztikáltság legmagasabb formája" (Da Vinci)

Az egyszerűségre, letisztultságra való törekvés nehéz. Akár a márka üzenetek, akár az arculat és dizájn elemek terén, a 100 lehetőség közül megtalálni az egyet, ami tisztán és egyértelműen, egyszerűen és közvetlenül kifejezi amit akarunk. A letisztultságnak konverziós, hatékonysági jelentősége is van. A túlzott cizelláltság egyszerűen elveszi a fókuszt és kevésbé teljesít.

10-szeres megtérülés

Változás, tényleges megvalósítás nélkül bármilyen tanács, információ értéktelen. Egy működő cégnél viszont minden változásnak többszörösen meg kell térülnie.

Minden új brand elem, funkció vagy folyamat többlet idő, befektett pénz és munka - ezért nagyon körültekintő vagyok, hogy amit létre hozok vagy ajánlok 10-szeresen térüljön meg és a lehető legkisebb teherrel járjon. A rengeteg "jó-ha-van" lehetőség között, az "amíg-ez-nincs" (a stratégiai szinten kritikus) fejlesztésekkel foglalkozunk, amik minden mást felemelnek és felerősítenek.

10-szeres megtérülés

Változás, tényleges megvalósítás nélkül bármilyen tanács, információ értéktelen. Egy működő cégnél viszont minden változásnak többszörösen meg kell térülnie.

Minden új brand elem, funkció vagy folyamat többlet idő, befektett pénz és munka - ezért nagyon körültekintő vagyok, hogy amit létre hozok vagy ajánlok 10-szeresen térüljön meg és a lehető legkisebb teherrel járjon. A rengeteg "jó-ha-van" lehetőség között, az "amíg-ez-nincs" (a stratégiai szinten kritikus) fejlesztésekkel foglalkozunk, amik minden mást felemelnek és felerősítenek.

10-szeres megtérülés

Változás, tényleges megvalósítás nélkül bármilyen tanács, információ értéktelen. Egy működő cégnél viszont minden változásnak többszörösen meg kell térülnie.

Minden új brand elem, funkció vagy folyamat többlet idő, befektett pénz és munka - ezért nagyon körültekintő vagyok, hogy amit létre hozok vagy ajánlok 10-szeresen térüljön meg és a lehető legkisebb teherrel járjon. A rengeteg "jó-ha-van" lehetőség között, az "amíg-ez-nincs" (a stratégiai szinten kritikus) fejlesztésekkel foglalkozunk, amik minden mást felemelnek és felerősítenek.

Meghatározó szerepe volt az ügyfélszerzési stratégiánk kidolgozásában, ami két új nagyvállalati szerződéshez vezetett.

Csak ajánlani tudom!

V.Sándor, CEO, Sensact

Rendkívül hasznos volt, hogy az "álmok és realitások" témát is érintettük, hiszen így lehet a jövőbeni lehetőségeket reálisan üzletfejlesztésre váltani.

M.Mónika, MoLU

Ha engem keresett —

Nézzük meg, milyen lehetőséget látunk Önnél.
24 órán belül jelentkezem.

A céljaihoz legmegfelelőbb szakértő partnert kiválasztani nem kis döntés. Itt tudhat meg többet rólam.

Ha engem keresett —

Nézzük meg, milyen lehetőséget látunk Önnél.
24 órán belül jelentkezem.

A céljaihoz legmegfelelőbb szakértő partnert kiválasztani nem kis döntés. Itt tudhat meg többet rólam.

Ha engem keresett —

Nézzük meg, milyen lehetőséget látunk Önnél.
24 órán belül jelentkezem.

A céljaihoz legmegfelelőbb szakértő partnert kiválasztani nem kis döntés.

Itt tudhat meg többet rólam.

heritage office with desk
heritage office with desk
heritage office with desk
heritage office with desk
heritage office with desk
heritage office with desk

menu